150 ÅRS JUBILÆUM

I 1873 var der en lille flok mennesker i Thorsted, der besluttede sig for, at de ville lave en friskole. Skolen kom til at hedde Thorsted Friskole. Det er nu 150 år siden, og det har vi tænkt os at fejre fredag d. 13. oktober.

Vi fejrer, at de tanker, som skolen blev grundlagt på for 150 år siden, stadig tager rod i mennesker.

I ugerne op til fejringen har vi emneuger, hvor vi vil arbejde med emnet Spor. Her vil børnene arbejde kreativt, skabe og medskabe kreative værker, som vil blive afsløret om fredagen.

Alle os, der er på skolen til hverdag, vil gerne invitere alle, der har haft tilknytning til Thorsted Friskole til jubilæumsfest fredag d. 13. oktober fra kl. 12 til 16.

Program for dagen

8:00-12:00

Børnene fejrer fødselsdagen. Lige fra morgensang vil dagen stå i fejringens tegn.

12:00-14:00

Fernisering: Her afslører vi kunstværkerne, og børnene optræder. Der vil være en lille forfriskning.

Fra kl. 12 er forældre, bedsteforældre, støttekreds og alle andre med tilknytning til Thorsted Friskole velkommen.

14:00-16:00

Reception: Børnene synger jubilæumssangen, og fra kl. 15 er ordet frit. Vi serverer kaffe, kage og frugt.

Vi glæder os til at fejre jubilæetsammen med jer.