Halløj! Vi har fået ny hjemmeside!

Det tog sin tid, men endelig er den her. Skolens flotte nye hjemmeside.

Der er dog en lille ting. Alle de fine blogindlæg fra det seneste år er gået tabt. Det er vi frygtelig kede af, men vi kan kun sige rundstyk, det var ikk med vanilje.

Tro dog ikke at det betyder at vi har haft verdens kedeligste år. Hold da smagle, nej! Det er stik modsat. Vi har været på Tandrup Tipi hele to gange siden sidste blogindlæg. De store har været på lejrture i Danmark og udlandet. Vi julede igennem på julebazar. De små gik den smukkeste Lucia, og vi holdt fastelavn - se blot vores flotte lærerteam på vej til fjerne galakser. De kom heldigvis hjem fra stjernerne igen. I slutningen af sidste skoleår sagde vi farvel til fem store, dejlige drenge der skulle videre på efterskole og andre uddannelser. Og så var der masser af den hverdag vi holder så meget af, med undervisning, leg, fortælling, musik, sang og morgensport. Sikke en fest af et skoleår + et halvt!

Vi glæder os til at fortælle her om al den tid der kommer.

Thorsted (45 of 46).jpg

Rasmus Johnsen

I am a philosopher and possess knowledge of new media, that allows people to effectively communicate and organize themselves into systems that are designed to support and profit from collective preferences, intelligence, and talent. I am an entrepreneur and I have several years of experience in managing innovation projects. I have worked with politicians and elected officials, public administration employees, for-profit companies, and NGOs.